STRATEGII DE MARKETING BANCAR

  CUPRINS:
  PREZENTARE:
Manualul „Strategii de marketing bancar“ prezintă soluțiile și instrumentele necesare băncilor pentru o diferențiere clară într-o piață concurentă și aglomerată. Autorii reușesc să adapteze teoria clasică a marketingului pentru sectorul financiar-bancar la cele mai recente evoluții în domeniu și îl îndeamnă pe cititor să reflecteze și să pună în practică elementele de teorie.
Ca o noutate în domeniul marketingului bancar, volumul de față prezintă și elemente de branding, calitate sau managementul relațiilor cu clienții, aspecte care subliniază complexitatea activității de marketing în industria serviciilor financiare. De asemenea, exercițiile și studiile de caz sunt adaptate sistemului financiar-bancar din România, un real avantaj pentru cititor.
Cartea este un instrument util pentru cei care vor să se familiarizeze cu această specializare a marketingului, dar și celor care vor să aprofundeze elemente de marketing bancar, se adresează atât studenților/masteranzilor, cât și tinerilor profesioniști.
  PREFATA:
  CUVINTE CHEIE: